loading...
ویوا چلسی | سایت تخصصی چلسی | Latest Chelsea News
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
وست برومویچ 2-3 چلسی؛ پیروزی دشوار چلسی 1 2347 ehsan3703
گزارش تصویری: بازی چلسی - وست برومویچ 1 2110 ehsan3703
پیراهن سوم چلسی برای فصل 2016-2015 رونمایی شد 1 2103 ehsan3703
رسمی: پدرو رودریگز به چلسی پیوست 1 2050 ehsan3703
بابا رحمان: بخاطر پدرم نام بابا را انتخاب کردم 1 2127 ehsan3703
رسمی: بابا رحمان به چلسی پیوست 1 2015 ehsan3703
بابا رحمان بالاخره با چلسی به توافق رسید. 1 2031 ehsan3703
درو ردریگزو: واقعا خوشحالم که گل زدم 1 1955 ehsan3703
ژوزه مورینیو: این برد برای افراد زیادی نا امیدکننده بود 1 1958 ehsan3703
ژوزه مورینیو: پدرو مثل مارادونا بازی کرد 1 1947 ehsan3703
قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان برای فصل 2015/16 انجام شد؛ قرعه آسان برای چلسی 1 1964 ehsan3703
احتمال عصبانیت مورینیو از دیگو کاستا 0 1033 navid
گلهای چلسی مقابل سوانزی با کیفیت HD 720P 0 1121 navid
جدول گلزنان چلسی هفته اول لیگ برتر انگلیس 0 1146 navid
ماتیچ: جان تری یک افسانه است 0 1041 navid
مورینیو: چلسی به پوگبا نیاز ندارد 0 1056 navid
مورینیو جواب مارتینز را داد 0 970 navid
مورینیو: تایید کرد چلسی علاقمند است به استونز 0 1030 navid
کلیپ؛ پشت صحنه رونمایی از پیراهن چلسی برای فصل ۲۰۱۶- ۲۰۱۵ 0 1042 navid
شروع تمرینات چلسی + گزارش تصویری 0 1053 navid
admin بازدید : 802 سه شنبه 1394/02/08 نظرات (1)
رسانه های انگلیسی از  ادن هازارد ستاره چلسی به عنوان جوکوویچ فوتبال یاد می کنند و بر این باور هستند که این ستاره بلژیکی می تواند به سلطه و یکه تازی مسی و رونالدو پایان دهد.

سرمربی خاص چلسی پا را از این فراتر می گذراد و هازارد را بهتر از رونالدو و مسی می داند. آیا هازارد می تواند که رقیب سوم رونالدو و مسی و شود و با پشت سرگذاشتن آنها به مرد نخست فوتبال جهان تبدیل شود؟ به نظر می رسد که این ستاره بلژیکی چنین توانایی دارد.

چه کسی می تواند به قدرت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی پایان دهد؟ آیا دوران یکه تازی این دو ستاره به پایان رسیده است یا هنوز کسی یارای رقابت با آنها را ندارد؟ مسی و ورنالدو در سال های آینده همچنان به درخشش خود و بازیهای درخششان ادامه می دهند یا ستاره  دیگر نگاه ها را به خود معطوف می کنند و به دوران طلایی شان پایان می دهد؟ این بازیکن چه کسی است و در کدام لیگ بازی می کند؟ در گزارشی می خواهیم به این سوالات پاسخ دهیم.

زمانی رافائل نادال و راجرر فدرر دو قدرت بلامنازع دنیای دنیس حرفه ای بودند که یکه تازی آنها برای همگان ثابت شده بود. این دو ستاره عنوان های قهرمانی را یکی پس از دیگری درو می کردند و رقابت با آنها بسیار سخت بود تا جایکه با دیگر تنیسورها اختلاف زیادی داشتند و عادت به قهرمانی های پیاپی این دو ستاره کرده بودیم اما هر اوجی فرودی دارد و فردی ظهور کرد که الان دیگر فدرر و نادال آرزوی شکست دادن او را دارند و او کسی جز نواک جوکوویچ صرب نیست که الان نفر نخست رنکینگ بهترین تنیسورهای جهان است.

جوکوویچ توانست که به قدرت چند ساله فدرر و رافائل نادال پایان دهد و الان لقب سلطان به او اختصاص دارد. می توان جوکوویچ را یک انقلابی دانست که طرحی نو در انداخت و دو پادشاه که قدرت را بین خود تقسیم کرده بودند نابود کرد و الان به تنهایی حکمرانی می کند و چه خوب پادشاهی هم هست.

در دنیای تنیس ستاره ای همچون جوکوویچ ظهور کرد و طرحی نو درانداخت اما دنیای فوتبال هنوز با هم طرح سابق خود به کار ادامه می دهد و کسی یارای نزدیکی به دو سلطان یعنی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را نداشته است. رونالدو و مسی 7 سال است که بر فوتبال جهان یکه تازی می کنند و هیچ بازیکنی یارای رقابت با آنها را ندارد. دو سال پیش وقتی فرانک ریبری بازیهای درخشانی را با پیراهن بایرن مونیخ به نمایش گذاشت و توانست با این تیم قهرمانی در سه گانه فوتبال اروپا و آلمان را به دست آورد بعضی براین باور بودند که او شایسته رسیدن به توپ طلا است اما رونالدو و مسی باز گوی سبقت را از او ربودند و در نهایت این رونالدو بود که به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد چرا که آنقدر آمارهای فردی خیره کننده ای از خود به جای گذاشته بود که دیگر جای برای انتخاب ریبری نداشت.

آیا زمان موازنه قدرت در فوتبال فرانرسیده است؟ جوگوویچ دنیای فوتبال چه بازیکنی می تواند باشد؟ تا قبل از اینکه نیمار به بارسلونا آید بسیار بر این باور بودند که این ستاره برزیلی می تواند به قدرت لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پایان دهد و به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شود اما نیمار سانتوس با نیمار بارسلونا تفاوت زیادی دارد و این ستاره برزیلی هنوز در سایه مسی قرار دارد و نتوانسته خودی در آبی-اناریها نشان دهد. پس این بازیکنی که نامزد رقابت با مسی و رونالدو چه کسی است.

رسانه های انگلیسی از ادن هازارد به عنوان جوکوویچ دنیای فوتبال نام می برند و بر این باورند که این ستاره بلژیکی می تواند به قدرت 7 ساله مسی و رونالدو پایان دهد و به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد. نخستین کسی که به چنین چیزی اعتقاد داشت ژوزه مورینیو سرمربی کنونی چلسی است که در همان روزهای نخست حضورش در استمفوردبریج ستاره بلژیکی تیمش را با کریستیانو رونالدو و لیونل مسی مقایسه کرد.

وقتی مورینیو این سخن را بر زبان آورد همه او را به اغراق گویی متهم کردند اما آقای خاص به خوبی می دانست که چه می گوید چرا که او با استعدادهای بالایی کار کرده بود و نشانه های یک بازیکن بزرگ را به خوبی می دانست.هازارد با مورینیو چلسی بهتر و بهتر شد و الان می توان او را با جوکوویچ در دنیای فوتبال مقایسه کرد.

همه می دانند که الان دو بازیکن در جهان فوتبال وجود دارند که رافائل نادال و راجرر فدرر را به یاد ما می آورند و این دو بازیکن کسی جز لیونل مسی و کریستیانو رونالدو نیستند اما آیا سرنوشت این دو بازیکن هم مانند دنیای ستاره های دنیای تنیس خواهد بود؟این یک واقعیت است که مسی و رونالدو در این چند سال اخیر از هر نظر بهتر از دیگر بازیکنان بوده اند و دستیابی آنها به این همه توپ طلا هم بیانگر همه چیز است. رافائل نادال و راجرر فدرر هم در دوران درخشش خود با شایستگی جام قهرمانی را بالای سر می برند و در این هیچ شکی وجود نداشت.

بعد از ظهور نواک جوکوویچ زنگ خطر برای فدرر و نادال به صدا درآمد و آنها دیر یا زود فهمیدند که سلطنتشان در خطر است.این ستاره صربستانی توانست با پیروزیهای پیاپی که برابر نادال و فدرر به دست آورد به صدر رنکینگ بهترین تنیسورها راه یابد. اما نکته جالب این است که همچنان نادال و فدرر از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند و در هر رقابتی هواداران بیشتر به دنبال استقبال از این دو ستاره هستند و می توان این را گفت که هر رقابت و جامی بدون این دو ستاره شیرینی و جذابیت لازم را ندارد.

الان رسانه  های انگلیسی از هازارد به عنوان جوکوویچ جدید سخن به میان می آورند. بسیاری از روزنامه های سرشناس انگلیسی می خواهند با معرفی کردن هازارد به عنوان یکی از شانس های اصلی کسب توپ دوباره هیجان را به لیگ جزیره برگرداند و ثابت کنند که در این لیگ بازیکنان بزرگ بازی می کنند و برای انتخاب بهترین بازیکن جهان حتما لازم نیست که در دو تیم بزرگ رئال مادرید و یا بارسلونا بازی کرد.

هازارد در فصل جاری بازیهای درخشانی را برای چلسی به نمایش گذاشت است. او در این چند سالی که در چلسی بازی کرده روز به روز در حال بهتر شدن است و در فصل جاری بهترین عملکرد را برای آبی-پوشان لندنی به نمایش گذاشته است. هازارد چند هفته پیش تاکید کرد که 5 بازیکن در جهان هستند که بهتر از او بازی می کنند و اگر او می خواهد مانند این 5 بازیکن شود باید در دیدارهای حساس تیمش سرنوشت ساز ظاهر شود.

این ستاره بلژیکی به وعده خودعمل کرده است چرا که در این فصل برابر تیم های بزرگ لیگ جزیره بازیهای  خوبی را برای چلسی به نمایش گذاشته و تاثیر گذار ظاهر شده است. چلسی الان در صدر جدول رده بندی قرار دارد و یکی از دلایل اصلی صدرنشینی این تیم عملکرد بسیار خوب ستاره ای چون هازارد بوده است و همین عملکرد خوب نیز باعث شد تا او به عنوان بهترین بازیکن فصل جاری لیگ جزیره نیز انتخاب شود.

نه گرت بیل در رئال مادرید و نه نیمار در بارسلونا نتوانسته اند تهدیدی برای کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به شمار آیند و هنوز این دو بازیکن در سایه سلطان های بزرگ فوتبال جهان در این چند سال اخیر قرار دارند اما ادن هازارد با این بازیهای درخشانی که به نمایش گذاشته توانسته خود را به عنوان رقیب قوی برای کریستیانو رونالدو و لیونل مسی معرفی کند. هازارد شگفتی و تعجب مورینیو را نیز به دنبال داشته است.

سرمربی پرتغالی چلسی پیش از این از دوستداران زلاتان ابراهیموویچ بود اما بعد از آنکه او به بارسلونا رفت به یک بار تغییر موضع داد. این مربی جنجالی پرتغالی درباره کریستیانو رونالدو نیز چنین موضع گیری داشت. او زمانی که هدایت رئال مادرید  را برعهده داشت بارها به ستایش از هموطن پرتغالیش پرداخت  اما الان که از رئال جدا شده حتی رونالدو را همسطح با هازارد نمی داند و می گوید رونالدو برزیلی را به رونالدو پرتغالی ترجیح می دهد.


مورینیو حتی زمانی لمپارد را بهترین بازیکنان جهان می دانست اما بعد از آنکه به چلسی برگشت زمینه را برای جدایی ستاره محبوب تیمش فراهم کرد و الان دیگر لمپارد در چلسی بازی نمی کند.در شرایط کنونی مورینیو طرفدار هازارد است و این کاملا طبیعی چرا که هازارد ستاره نخست تیمش است و بدون شک اگر او نبود الان چلسی به این راحتی در صدر جدول رده بندی قرار نداشت.

مورینیو در جدیدترین اظهار نظر خود درباره هازارد گفت: هر پای هازارد 100 میلیون می ارزد. اگر رئال مادرید این بازیکن را می خواهد باید علاوه بر پرداخت 100 میلیون پوند یکی از سه بازیکن برتر خود را به چلسی دهد. من از دیدن هازارد در زمین لذت می برم. او روز به روز در حال بهتر شدن است و از نظر من بهترین است.

مورینیو تنها کسی نیست که اینگونه درباره هازارد سخن به میان می آورد.زین الدین زیدان اسطوره فوتبال فرانسه نیز به ستایش از هازارد پرداخت و او را به لیونل مسی و کریستیانو رونالدو ترجیح می دهد" مسی و رونالدو از سیاره دیگری هستند اما من بازی هازارد را دوست دارم.

از نظر آماری عملکرد هازارد در فصل جاری قابل مقایسه با رونالدو و مسی نبوده است. هازارد در 33 بازیی که برای چلسی به میدان رفته تنها 13 گل به ثمر رسانده و 8 پاس گل داده است اما مسی با همین تعداد بازی 36 گل به ثمر رسانده و 16 پاس گل هم داده است اما رونالدو از هر دوی آنها بهتر بوده است تا جایکه در 30 بازیی که به میدان رفته 39 گل به ثمر رساند و 15 پاس گل نیز داده است و این نشان می دهد که از نظر آماری هازارد قابل مقایسه رونالدو و مسی نیست.

همواره برای رقابت باید دو یا سه بازیکن وجود داشته باشند. الان رونالدو و مسی دو رقیب سرسخت هستند که روز به روز در حال شکستن رکوردهای جدید هستند مانند رافائل نادال و راجرر فدرر که رکوردهای زیادی را به نام خود ثبت کردند تا اینکه رقیب سومی هم به نام نواک جوکویچ پیدا شد و به سلطه آنها پایان داد. آیا هازارد می تواند که رقیب سوم رونالدو و مسی و شود و با پشت سرگذاشتن آنها به مرد نخست فوتبال جهان تبدیل شود؟ او به گفته های بزرگان فوتبال این توانایی را دارد و فوتبال دوستان نیز به دنبال طرحی نو و انقلابی جدید در فوتبال هستند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1394/02/09 و 13:13 دقیقه ارسال شده است

هازارد یه دو سال دیگه رونالدو مسی رو کنار میزنه و دوران حکومتش شروع میشه همین الانم فکر میکنم برا کاندید توپ طلا امسال رونالدو مسی که باز هستند ولی برا نفر سوم کسی جز هازارد سراغ ندارم یعنی امسال هازارد باید جز 3تا کاندید اصلی باشه
پاسخ : رو گلزنیش بیشتر کار کنه حتما نتیجه بهتری می گیره و شوت زنیش ضعیف اینا کامل بشه دیگه کامل دریب زنیش که الان بهترین دریبل زن جهان و همین هشداری به رونالدو و مسی اونا به فکر گلن که توپ می برن دیگه تو این زمون تکنیک اعتباری نداره البته هازارد تو لیگ انگلیس که فشرده است و همه تیمها همیشه خطرناک ظاهر میشن. اما اونا تو اسپانیا هستن همه از بارسا و رئال میترسن برا اینه هر ساله یا رئال قهرمان یا بارسا. همین این دو رو گذاشته تو اولویت.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ثانیه به ثانیه با اخبار چلسی جدیدترین کلیپ ها چلسی و اخبار چلسی را می توانید دنبال کنید. با ما همراه باشید بزودی با امکانات بیشتر در خدمت شما هواداران چلسی هستیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    فالکائو در چلسی موفق می شود؟
    چلسی در فصل 2016 -2015 قهرمان لیگ برتر می شود؟
    پدرو در چلسی موفق می شود؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2764
  • کل نظرات : 1438
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 136
  • باردید دیروز : 157
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,031
  • بازدید ماه : 2,946
  • بازدید سال : 24,156
  • بازدید کلی : 3,580,071
  • کدهای اختصاصی